Perşembe

Hamile Kalma Formülü Siteme Hoşgeldiniz.

Merhaba, ben hamile kalma formülü kitabının yazarı Zeynep Gökçe. Bu blogu açma sebebim kitabım hakkında duyuruları yapmak ve kişisel görüşlerimi paylaşmak olacak. Sizlere hamilelik sorunuyla ilgili başımdan geçenler hakkında bilgiler vermeye çalışacağım yada sizden gelen yorum ve sorularınıza cevap vermek için burayı kullanacağım.

Bildiğiniz gibi yaşadığım bu tecrübeyi kitaba dökdükten sonra inanılmaz geri dönüşler aldım. Bu konuda ne kadar memnun olduğumu söylesem anlatamam. İnsanların çocuk özlemlerini gidermek için yaptığım bu çalışmaları ve metodları uygulaması ve meyvesini vermeye başlaması çok güzel. Hamile kalma formülü isimli kitabım bu alanda bir çığır açtı ve sağlıklı sayılabilecek düzeyde olan bayanların bile neden hamile kalamadığını onlara gösterdi. Hergün onlarca mail alıp bu sorulara cevap vermeye çalışıyorum. Aklınıza takılan sorulara karşı sıkça sorulan sorulara buradan cevap verip bayanların meraklarını buradan gidermek istiyorum. Böylece insanlar kitabımı almadan önce buradan aklına takılan sorulara cevap alarak hayatlarını etkileyen bu yolda "hamile kalma formülü" kitabının ne olduğunu da anlamış olacaklar.

Hamile Kalma Formülü Kitabı Nedir?

Bu kitap hamile kalmak isteyipte doktor doktor gezen, kullanmadığı bitkisel ürün kalmayan yada çeşitli tüp bebek tedavisi ile hem parasını hemde zamanını çöpe atan yada senin yaşın geçmiş hamile kalamazsın deyip umudu kırılan tüm kadınlar için yazılmış ve bu konuda size rehber olacak bir kitaptır. Sizlere adım adım bu konuda neler yapmanız gerektiğini anlatıp mucizeler yaratmanıza yardım eder. 

Hamile Kalma Formülü Kitabının İçeriğinde Ne Var?

  • Kitabın içerisine öncelikle kadın vücudunu tanımanız için gerekli bilgiler yer alıyor,
  • Sonra sırasıyla sorun erkekte de olsa kadında da olsa bu sorunu 90 gün içerisinde nasıl çözersiniz bununla ilgili adım adım rehberlik hizmeti içeriyor,
  • Bitki biliminden belli oranda faydalanarak inanılmazı nasıl başarabileceğiniz anlatılıyor,
  • Çok özel bir teknikle hamile kalma şansınızı nasıl %97 arttırabileceğinizi net olarak anlatılıyor,
  • Ayrıca bayanların hamile kalamamalarına sebep olan hastalık sorunlarına karşı çözüm yolları adım adım anlatılıyor,
  • Ve çok daha fazla gizli bilgiler..
Hamile kalma formülü kitabı size bir arkadaş gibi adım adım gerçek bir bebeğe kavuşmanız için gerekli bilgileri anlatıyor olacak. Kitabı okumak için tıklayınız (TIKLA İNDİR). Lütfen aklınıza takılan soruları yazının altından yorum kısmında yazın ve cevaplayalım. Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder